هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل T13

برندها:IMIKI
IMILAB IMIKI T13 True Wireless Bluetooth Earbuds
  • نوع اتصال: بی سیم
  • رابط: USB Type-C ، Bluetooth
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه: دارد / IPX5
  • ظرفیت باتری: 480 میلی آمپر ساعت
  • مناسب برای: مکالمه، گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی
  • پست پیشتاز ، تیپاکس و پیک موتوری
  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

اتمام موجودی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

معرفی هندزفری بلوتوثی Imiki T13

هندزفری بلوتوثی IMIKI T13 دارای ظاهر بسیار جذابی است. بدنه‌ی یکپارچه‌ای که در سری آن استفاده شده، امکان تعویض قسمت سری را فراهم می‌کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با توجه به سایز داخلی گوش خود، سری‌های مناسبی را انتخاب کرده و استفاده راحتی داشته باشید.

طراحی ارگونومیک این هندزفری، به طور کامل با گوش هماهنگ است و استفاده از آن هیچ احساس ناراحتی‌ای را به همراه نخواهد داشت. هر شاخه از هندزفری دارای باتری جداگانه‌ای است، همچنین کیس شارژ امکان شارژ هر دو شاخه را فراهم می‌کند و در عین حال از آن‌ها محافظت می‌کند.

روی بدنه کیس شارژ می‌توانید وضعیت باتری و شارژ دستگاه را مشاهده کنید و در صورتی که کیس شارژ دارای شارژ نباشد، با استفاده از یک کابل تایپ-سی آن را شارژ کنید.

شاخه‌های هندزفری با قابلیت لمسی تعبیه شده‌اند، به طوری که با لمس هر یک، دستورات لازم را به آن‌ها انتقال دهید. برای مثال، می‌توانید تماس را پاسخ دهید یا رد کنید، آهنگ را پخش یا متوقف کنید و …

یک نکته مهم این است که هندزفری‌ها برای بار اول نیاز به تنظیم با دستگاه هوشمند شما دارند. پس از آن، با باز کردن درب کیس، اتصال برقرار می‌شود و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین، می‌توانید تنها از یکی از شاخه‌های هندزفری استفاده کنید بدون محدودیتی.

در صورتی که هر دو شاخه هندزفری به طور همزمان در یک نقطه نباشند، می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. کیس شارژ نیز در دو رنگ مشکی و سبز عرضه شده است، تا شما بر اساس سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. ابعاد کیس شارژ 50*28*54 میلیمتر است و وزن آن حدود 52 گرم است، بنابراین حمل و جابجایی آن بسیار راحت است و می‌توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف خود قرار دهید.

طراحی و ساخت

هندزفری بلوتوثی IMIKI T13 در ابعاد 50*28*54 میلی‌متر و وزن 52 گرم به بازار عرضه گردید.
در ساخت این محصول از پلاستیک ABS استفاده شده است که از استقامت بالا و وزن سبک برخورد دار است.
نمایش میزان شارژ بر روی کیس یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این هندزفری شیائومی به حساب می‌آید.
از این محصول می‌توان در تمامی موقعیت‌ها از جمله حین انجام فعالیت‌های ورزشی و روزانه برای پخش موسیقی و برقرای تماس تلفنی از آن استفاده کرد. گفتنی است که برخورداری از استاندارد IPX5، مقاومت این محصول را در برابر قطرات آب نشان می‌دهد.

ویژگی و قابلیت‌ها

هندزفری بلوتوثی بی سیم شیائومی مدل Imilab Imiki T13 را میتوان از طریق بلوتوث نسل 5.3 به گوشی‌های اندروید و iOS خود متصل کرد.
شما می‌توانید پس از اتصال گوشی به این هندزفری، موسیقی دلخواه خود را گوش دهید و یا به مکالمه با دیگران بپردازید.از همین رو سطح کیفی این محصول در پخش موسیقی و برقراری مکالمه، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
حساسیت 109 دسی بل، فرکانس پاسخگویی 20-20000 هرتز و درایور‌هایی با قطر 8 میلی‌متر از جمله مواردی است که ما را از کیفیت بالای این محصول مطلع می‌سازد.
پشتیبانی از کدک‌ها و پروفایل‌های A2DP ،AVRCP ،HFP ،HSP یکی دیگر از مزایای این هندزفری به حساب می‌آید چرا که اتصال پایدار و سریع به بلوتوث را موجب می‌شود.
تاخیر کم صدا (60 میلی ثانیه)، این هندزفری را به گزینه‌ی مناسبی برای افرادی تبدیل می‌کند که به اجرای بازی یا تماشای ویدئو علاقه دارند.

بلوتوث نسخه جدید

نسخه بلوتوث در این هندزفری 5.3 میباشد که برای شما یک برد 10 متری را دارد.
بنابراین می توانید تا فاصله 10 متری از گوشی خود قرار بگیرید و ارتباط لازم را حفظ نمایید. این فاصله می تواند با اضافه شدن موانع تغییر پیدا کند پس به این مورد دقت لازم را داشته باشید.

مقاوم در برابر آب

یکی از بارزترین ویژگی های هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل IMIKI T13 مقاومت بالای آن در برابر آب است.
استاندارد به کار رفته در این هندزفری، از نوع IPX5 است. بنابراین در برابر پاشش آب و یا عرق کردن مقاوم است. اگر در زمان ورزش از آن استفاده کنید و عرق نمایید، مشکلی برای کاربرد و کیفیت آن به وجود نمی آید. یا زمانی که زیر باران هستید پاشش آب به آن تاثیری ندارد اما به هیچ وجه، آن را به صورت مستقیم داخل آب قرار ندهید زیرا مشکل ساز خواهد شد

باتری قوی

هریک از شاخه های هندزفری، از باتری 30 میلی آمپری برخوردار هستند که کارایی آن ها را در حد جذابی بالا می برند. هر ایرفون، 1 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت صد در صدی شارژ شود. شما می توانید در زمانی بین 4 تا 4.5 ساعت به موسیقی مورد نظر خویش گوش دهید. حتی در حالت استندبای، توانایی 20 ساعت نگهداری شارژ را دارد.
کیس شارژ نیز از باتری 480 میلی آمپری برخوردار بوده که 1.5 ساعت هم زمان نیاز دارد تا بتواند به صورت کامل شارژ شود. این میزان از باتری بسیار مناسب است که می تواند چندین بار، هندزفری های شما را شارژ نماید.

راه های ارتباطی با درناتل:

آپارات فیس بوک اینستاگرام یوتیوب

بدنه
ابعاد 28 × 50 × 54میلی متر
وزن 52 گرم (کیس و ایربادها)
جنس بدنه پلاستیک ABS
اقلام همراه دفترچه راهنما | کابل شارژ USB Type-C | سری های یدک با سایز های مختلف
سایر قابلیت ها دارای گواهینامه IPX5 ، قابلیت اتصال سریع، نمایش میزان باتری برروی کیس شارژ | تاخیر کم صدا (60 میلی ثانیه)
باتری
میزان شارژدهی شارژدهی تا 20 ساعت در حالت استندبای | شارژدهی تا 4.5 ساعت برای مکالمه | شارژدهی تا 5 ساعت برای پخش موسیقی
ظرفیت باتری 480 میلی آمپر ساعت (کیس)، 30 میلی آمپر ساعت (ایرباد)
مشخصات فنی
نوع اتصال بی‌ سیم
درگاه شارژ USB Type-C
چراغ نشانگر
قابلیت اتصال با بلوتوث
اتصال دهنده بلوتوث
نسخه بلوتوث نسخه 5.3
میکروفون
حساسیت نویز به سیگنال ندارد
پاسخ فرکانسی 20-20000 هرتز

برند

IMIKI

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل T13”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.