هدف‌ شرکت شیائومی رسیدن به قله بازار گوشی هوشمند در جهان است

زارع
1,004 بازدید
هدف‌ شیائومی رسیدن به قله بازار گوشی هوشمند در جهان است

هدف شرکت شیائومی دستیابی به رتبۀ اول بازار گوشی‌ هوشمند و حفظ این‌ جایگاه برای مدتی طولانی می‌باشد.

شرکت شیائومی ، غول فناوری‌چینی ، در بازار گوشی‌ هوشمند عملکردی بسیارخوب داشته. و در اکثر بازار‌های جهان ازجمله بازارهند ، درطول چندسال متوالی در جایگاه‌نخست قرارداشته است. بازارهند دومین بازاربزرگ جهان بعداز چین می‌باشد. به‌گفته‌‌ی مدیرعامل شیائومی ، لی جون ، شرکت شیائومی مطمئن است که به‌ اهداف بزرگ خود ، یعنی مبدل‌‌شدن به‌ نخستین برند گوشی درجهان دست خواهدیافت. ولی همه‌ی افراد باید صبر پیشه‌کنند ؛ چراکه همواره در کارآفرینی ونوآوری موانعی وجود خواهدداشت.

به‌گزارش گیزچاینا ، لی جون به‌تازگی در رویدادی اظهارداشت که شیائومی روزبروز پیشرفت خواهدنمود. و کارآفرینی ونوآوری از این‌شرکت جدایی‌ناپذیر است. او معتقداست که استراتژی اُقیانوس‌آبی ( یکی از شیوه‌های بازاریابی ) در تولیدهوشمند بکار می‌رود. درحال‌حاضر ۷۵درصد از شرکت‌های سرتاسر چین به‌نوعی به تولیدهوشمند مشغولند. فاز نخست از کارخانۀ‌هوشمند شیائومی در یی‌ژوانگ نیز آغازشده است.

دراواخر جولای سال جاری ، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی ، لی جون اظهارداشت که: برای نخستین‌بار محموله‌های ارسال‌شدۀ گوشی شیائومی از اپل پیشی‌گرفته و به رتبه‌ی‌دوم‌ جهانی دست یافته‌است. قبل از آن لی جون ادعاداشت که حریفی بسیار پرقدرت دارد. و وظیفۀ این‌شرکت را حفظ جایگاه‌دوم می‌پنداشت ؛ ولی باگذشت چندماه به‌نظر می‌آید که موقعیت تغییریافته است.

شیائومی سعی‌دارد تا بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی گوشی هوشمند در جهان باشد و این‌ جایگاه را برای مدت‌طولانی حفظ نماید.

به‌گفتۀ تحلیلگران ، ازجمله اقداماتی که این‌شرکت باید انجام‌دهد ، ساده‌نمودن نامگذاری گوشی‌های هوشمند می‌باشد. براساس بعضی گزارشات ، یکی از علل‌ موفقیت شیائومی ، سقوط‌ هواوی به‌‌علت تحریم‌های سخت‌گیرانۀ آمریکا می‌باشد. البته قرارگرفتن در جایگاه‌برتر برای مدت‌طولانی بحث‌برانگیز بوده. و تا حدبسیاری به‌موفقیت شیائومی دربازار‌های خارج‌ازچین وابسته‌است. مضاف‌براین ، شیائومی باید به‌طورجدی درمورد ورودبه‌بازار ایالات‌متحده و تکرارموفقیت وان‌پلاس بیاندیشد. وان‌پلاس با عظیم‌ترین اپراتور‌های تلفن‌همراه در ایالات‌متحده به‌منظور فروش دستگاه‌های خود مذاکره نموده‌است.

شیائومی توانایی جلوگیری ازسرمایه‌گذاری جدی درتبلیغات وبازاریابی را نداشته و بایستی بودجه برای‌ اهداف‌تبلیغاتی و ایجادتصویر مثبت بیافزاید. ازسوی‌دیگر بدیهی‌است که این‌شرکت بایستی سیاست قیمت‌گذاری خود را حفظ‌نماید. و مضاف‌براین ، به‌نوآوری‌ها و توسعۀ فناوری‌های جدید جهت رقابت نیاز خواهدداشت. شیائومی همچنین باید سطح‌کیفی محصولات ونرم‌افزار‌های خود را ارتقاءدهد.

نظرشما کاربران درناتل درمورد گوشی‌های هوشمند شیائومی و این‌گزارش چیست؟

راه های ارتباطی باما:

دسته بندی اخبار روز
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تضمین قیمت را از درنا تل بخواهید

نمادهای ما

logo-samandehi

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت